واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها
رئیس اداره بهداشت محیط:

رعایت بیش از ۶۳ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مشهد | ۲ پردیس سینمایی تذکر کتبی گرفتند

  • کد خبر: ۳۸۱۰۸
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
رعایت بیش از ۶۳ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مشهد | ۲ پردیس سینمایی تذکر کتبی گرفتند
رئیس اداره بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش بازدیدهای میدانی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشهد خبر داد.
گروه جامعه شهرآرانیوز | حسنی با اعلام این خبر افزود: در ۲ هفته گذشته، عمده تلاش و بازرسی‌های میدانی گروه‌های نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشهد معطوف به رعایت موارد بهداشتی در دهه ولایت و برگزاری مطلوب کنکور‌های رسمی کشور بوده است که خوشبختانه آمار رضایت بالایی از این برنامه‌ها داریم.

وی ادامه داد: گزارش‌های به دست آمده را در اختیار ستاد استانی کرونا و وزارت بهداشت قرار داده‌ایم و به‌زودی، درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی چه در ارگان‌های دولتی و چه اصناف گوناگون را با نمره‌گذاری ۷۰ تا ۱۰۰ درصد به‌صورت یک پوستر قابل نصب در معرض دید عموم منتشر خواهیم کرد.
 
رعایت بیش از ۶۳ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مشهد | ۲ پردیس سینمایی تذکر کتبی گرفتند
 

رئیس اداره بهداشت محیط درباره برنامه‌های مذهبی عید غدیرخم تصریح کرد: در بازدیدها، فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن انجام و پروتکل‌های ابلاغی نیز در بالاترین سطح اجرا شد. اما در مکان‌هایی که توزیع نذر‌ها انجام می‌شد، متأسفانه تجمع‌های زیادی گزارش شد که این باعث تأسف و نگرانی ما می‌باشد.

حسنی به سایر بازدید‌های مهم چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: گزارشی از اکران فیلم در ۲ پردیس سینمایی مشهد داشتیم که بعد از تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و براساس دستور مقام محترم قضایی و هماهنگی با ستاد استانی کرونا، اکران‌ها متوقف و سینما‌ها نیز تعطیل شدند.
 
 

وی درباره کنکور‌های برگزار شده نیز گفت: طبق نظرسنجی از داوطلبان کنکور‌های دکتری، کارشناسی‌ارشد و دستیاری پزشکی، سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب بوده است و امیدواریم با تجربیات خوبی که از این آزمون‌ها به دست آوردیم، کنکور سراسری را هم به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
 
رعایت بیش از ۶۳ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مشهد | ۲ پردیس سینمایی تذکر کتبی گرفتند
 


رعایت بیش از ۶۳ درصد پروتکل‌های ابلاغ شده


رئیس اداره بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بازدید‌های انجام شده در یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: ۵۱۷ گروه بازرسی میدانی در مدت یک ماه گذشته از ۱۱ مرکز مهم نظامی، دولتی، گردشگری، درمانی، اصناف و... بازدید کرده‌اند که بیشترین بازدید و بررسی با ۱۱۱۳ عنوان از اصناف مختلف شهری و کمترین بازدید از آزمایشگاه‌ها با ۴ بازدید بوده است که در مجموع ۲۱۹۳ بازدید میدانی انجام شده است.

وی تعداد مراکز پلمب‌شده در یک ماه گذشته را ۳۹ مرکز بیان کرد و افزود: ۳۲ پلمب رسمی متعلق به اصناف بوده است و ۷ پلمب نیز در سایر دستگاه‌های بازرسی‌شده انجام گرفته است.
 
رعایت بیش از ۶۳ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مشهد | ۲ پردیس سینمایی تذکر کتبی گرفتند
 

حسنی خاطرنشان کرد: میانگین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن بازرسی‌شده، بیش از ۶۳ درصد بوده است که آزمایشگاه‌ها با ۱۰۰ درصد رعایت در رتبه نخست قرار دارند و درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها با میانگین ۳۳ درصد رعایت، در پایین‌ترین جایگاه قرار گرفته‌اند.
 
رعایت بیش از ۶۳ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مشهد | ۲ پردیس سینمایی تذکر کتبی گرفتند
 

رئیس اداره بهداشت محیط آمار بازدید‌های بهداشتی از اسفندماه سال گذشته تا مردادماه امسال را ۲۷۰ هزار و ۹۲۶ بازدید بیان کرد و گفت: ۲۳۵ هزار و ۷۳۶ عنوان بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، فروشگاه‌ها و کارگاه‌های تولید و توزیع غذا انجام شده است که بیشترین آمار ماست و ۱۸۲۱ پلمب این مراکز نیز تاکنون انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->